Умови гарантії і повернення товару

Гарантія

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті Svetolux. Гарантія надається виробником на термін від 14 днів до 36 місяців в залежності від товару.

Гарантія

Умови гарантійної заміни:

Обмін товару по гарантії здійснюється за рахунок покупця. Необхідно надати видаткову накладну (чек) і паспорт (будь-який інший документ, що підтверджує особу).

У яких випадках гарантія не надається?

-        гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюється на товар в разі: наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб; порушення правил використання;

-        несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару; якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

-        ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

-        пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;

-        ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

-        ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

-        природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;

-        пошкодження або ненормального функціонування вироби викликано програмами;

-        пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;

-        наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Зверніть увагу:

Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N тисяча шістсот сорок дві (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005.

Умови повернення товару

Обмін і повернення може бути проведений за умови, що товар належної якості, що не був в експлуатації, збережено його товарний вид, споживчі властивості, комплектність, супровідна документація, що входить в комплектацію товару, і не пошкоджена упаковка *, збережені пломби, фабричні ярлики, товарний чек.

Обміну / поверненню не підлягають товари належної якості з наступного переліку:

- товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;

- товари, що не підлягають обміну / поверненню відповідно до "Закону про захист прав споживачів" визначені постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів & nbsp; за умови дотримання вищевказаних вимог.

Відповідно до ст.9 закону України «Про захист прав споживачів»   

Права споживача при придбанні товару належної якості:  

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (упаковка), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.»


* часткове або повне порушення зовнішнього вигляду, цілісності упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження.